Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2011 23:18 - ЖЕНА МИ
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10780 Коментари: 18 Гласове:
29


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ЖЕНА МИ
Мили, аз излизам. Хайде, целуни ме.
Пожелай ми, скъпи, хубави неща ...

Мили, добър вечер. Бързо целуни ме ...
Що не ме попиташ как е бил денят ...

Мили, аз си лягам, че съм уморена.
Пожелай ми само, мили, лека нощ ...

Спиш. А аз се моля като пред икона
дълго да ми казваш тези три неща:

Мили, аз излизам ...
Мили, добър вечер ...
Мили, аз си лягам ...

Мила ...

Лека нощ.

Велин Георгиев

                                   image
Автор этих необыкновенных картин
  Leonid Afremov.  Тук за поета Велин Георгиев - един от пехотата на Дон Кихот

http://tota.blog.bg/lichni-dnevnici/2008/08/04/velin-georgiev.219504

                                  image

 Жената http://www.youtube.com/watch?v=MPWBAF35dxk&feature=watch_response Мустафа Чаушев и Ажда - Любима жена

http://www.youtube.com/watch?v=JDwjW_40VvM

(tai chi music by oliver shanti)

http://www.youtube.com/watch?v=jE3WEMWub3A&playnext=1&list=PLD47CAE400484FEB9

 











Гласувай:
29



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Хубаво е, Ати,
19.07.2011 00:00
някой да ти каже "Лека нощ"!... :))
цитирай
2. tota - някой да ти каже "Лека нощ&...
19.07.2011 00:08
mt46 написа:
някой да ти каже "Лека нощ"!... :))


Да, Марин! Много хубаво е ...Лека нощ!!
цитирай
3. sande - Много силно стихотворение, написано с прости думи, обикновени, даже банални ...
19.07.2011 08:53

Ето един пример за силата на Поезията.

Жена ми. Казано е най важното. Близостта. Силата на чувството, което свързва двама души.

Мили, нежни думи. И нищо излишно.

Каква дълбока, неизказана /трите точки/ емоция има в тези последни думи:

Мила ...

Лека нощ.

Поздравления за постановката, направена от Ати, за да звучи всичко дълбоко, откровено, съкровено, в хармония!
цитирай
4. tota - Ето един пример за силата на По...
19.07.2011 09:02
sande написа:

Ето един пример за силата на Поезията.

Жена ми. Казано е най важното. Близостта. Силата на чувството, което свързва двама души.

Мили, нежни думи. И нищо излишно.

Каква дълбока, неизказана /трите точки/ емоция има в тези последни думи:

Мила ...

Лека нощ.

Поздравления за постановката, направена от Ати, за да звучи всичко дълбоко, откровено, съкровено, в хармония!


Санде, благодаря ти за казаните думи за поета Велин Георгиев. В цялото му творчество е той самият, с доловеното, но изказано обикновено, достъпно и искрено.
Докосвайки все повече до творците долавям, че в сътвореното са самите те - с преживяното, изстраданото. Но талантът проличава в умението с думи и в рими да го претворят!!
Самият Велин Георгиев го казва за себе си: "Какъвто съм в живота, такъв съм и в стиховете. Затова и езикът на моята поезия е колкото ясен и образен, толкова и драстичен, съзнателно освободен от мъглявините на всякаква преднамереност."

Хубав ден!
цитирай
5. ckarlet - Поздрави и от мен, Тота! Прекр...
19.07.2011 09:24
Поздрави и от мен, Тота!
Прекрасен летен дет ни желая!
цитирай
6. megg - Обикновените думи ...
19.07.2011 09:31
Родили необикновени стихове. Такава смирена любов - истинска ; молитва за благодарност ...
Благодаря ти, Ати, тук човек може да се наслади на хубава поезия, картини, музика.
Прекрасен ден ти желая! :)
цитирай
7. tota - Поздрави и от мен, Тота! Прекр...
19.07.2011 09:38
ckarlet написа:
Поздрави и от мен, Тота!
Прекрасен летен дет ни желая!


Скарлет, благодаря за пожеланията! Нека да е лято - нежно и прекрасно с морски бриз. Колко хубаво си го написала ? Нека да е лято - топло и горещо!! И щастливо!!
цитирай
8. tota - Родили необикновени стихове. Т...
19.07.2011 09:40
megg написа:
Родили необикновени стихове. Такава смирена любов - истинска ; молитва за благодарност ...
Благодаря ти, Ати, тук човек може да се наслади на хубава поезия, картини, музика.
Прекрасен ден ти желая! :)


Мила, Мег! Добре звучи,казаното от теб:"Такава смирена любов - истинска ; молитва за благодарност ..." Дай Боже - всекиму!!
Прекрасен да е и твоят ден!
цитирай
9. naidobriq - Прекрасен да е денят ти мили4ка
19.07.2011 10:32
Хареса ми..
Прохладен ден ти желая
цитирай
10. tota - Хареса ми. . Прохладен ден ти жел...
19.07.2011 10:35
naidobriq написа:
Хареса ми..
Прохладен ден ти желая


Благодаря, Ани! Стиховете на Велин имат специфично звучене, като самия него обикновени, достъпни и пак открояващи се заради чувството вложено в тях!

И на теб - нежен да е денят ти!!
цитирай
11. ivankalilova - Много нежно. . . . . . . . прелестно. . . ...
19.07.2011 11:43
Много нежно........прелестно .....
Благодаря, Ати !Нежен да е и твоят ден!
Сърдечни поздрави!:)))
цитирай
12. todorlaz - Прекрасни стихове!!!!!!!!!! ...
19.07.2011 14:01
Прекрасни стихове!!!!!!!!!!
Изпълнени с нежност и прекрасни човешки взаимоотношения
цитирай
13. stela50 - Хубав стих ...с малко думи - толкова истини .
19.07.2011 15:19
Интересен и оригинален поет .
Поздрави , Ати !
цитирай
14. tota - Много нежно. . . . . . . . прелестно. . . ...
19.07.2011 15:20
ivankalilova написа:
Много нежно........прелестно .....
Благодаря, Ати !Нежен да е и твоят ден!
Сърдечни поздрави!:)))


Ваня, душата ти е доловила душата на поета. "Много нежно........прелестно ....."
Само със сетивата могат да се доловят тези на вид простички думички, които изричаме всеки ден. Марин беше написал, стига да има кой да ги изрича и на кого да ги казваш. Нима има нещо по -хубаво от това цялото да е цяло? Осъзнато е...не само от поета и от нас четящите го.

Благодаря за пожеланията! И на теб - нежен следобед и вечер!!
цитирай
15. tota - Прекрасни стихове!!!!!!!!!! ...
19.07.2011 15:22
todorlaz написа:
Прекрасни стихове!!!!!!!!!!
Изпълнени с нежност и прекрасни човешки взаимоотношения


Тодор, приятно е да те видя в Салона за нежни души. Приемаме и специалисти от други области стига да обичат поезията и да са почитатели на творците! Благодаря за хубавите думи, казани за стихотворението на Велин Георгиев!
Хубав ден!!
цитирай
16. tota - Интересен и оригинален поет. По...
19.07.2011 15:27
stela50 написа:
Интересен и оригинален поет .
Поздрави , Ати !


Привет, Танечка, За твоите хубави думи за Велин Георгиев ще ти отговоря с негови, споделени на Национална литературна дискусия през 1986 година:

"Старая се всяко конкретно усещане да кристализира в нова, освободена от личността на поета, всеобща национална материя. В поезия.
И ако съм изпепелял до такава степен, какъвто ме виждате, това е от денонощните ми сизифовски усилия поезията ми да заприлича на антрацитен кристал – да крие в себе си огън.
Защото не само споделям, но въздигам в нравствен принцип твърдението, че стихотворението е място на смъртно ранена истина, че истинското произведение се ражда само от чувството, преживяло крушение.”

Хубав ден!!
цитирай
17. dolsineq - Поздравления за хубавото стихо...
19.07.2011 17:22
Поздравления за хубавото стихотворение! :)
цитирай
18. tota - Поздравления за хубавото стихо...
19.07.2011 22:12
dolsineq написа:
Поздравления за хубавото стихотворение! :)


Благодаря! Те са за Велин Георгиев!!

Хубава вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12147482
Постинги: 1346
Коментари: 16857
Гласове: 70666
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031